Behövs män i skola och förskola?

Uppstartsmöte för ett manligt nätverk

aj2

Du är välkommen
Den 19/5 kl. 15.15-17.00 i A440

Vi presenterar högskoleverkets rapport Man ska bli lärare och hoppas att du är med och diskuterar hur arbetet går vidare. Få män söker lärarutbildningen och många avbryter utan examen. Kan ett manligt nätverk vara en lösning?
Vi Bjuder på fika!

inbjudan pdf
anmäl dig här under kommentar

eller skicka mail till mats.olsson@mah.se

Länk till debattartikel  i Sydsvenskan

Välkomna

Rasmus Wennergren och Fredrik Karlsson

Studentkåren

Mats Olsson

Lärarutbildningen

8 svar to “Behövs män i skola och förskola?”

  1. Josef Jakobsson Says:

    Först var alla raka i ryggen sen kom rock´n rollen

  2. Josef Jakobsson Says:

    och jag vill anmäla mig!

  3. christermagister Says:

    Det är klart att jag kommer, gratis fika tackar man ju inte nej till!😉

  4. christermagister Says:

    Det är klart att jag kommer, gratis fika tackar man ju inte nej till!😉

    Christer Andersson
    lsp08016@stud.mah.se

  5. Mats Says:

    Johan Elsaleem – Drakens förskola

  6. Max Nimander Says:

    Kommer gärna!

  7. Mattias Grönberg Says:

    Jag kommer, som vanligt.
    Mattias, Sege park fsk

  8. Fredrik Says:

    Om ChristerMagister kommer kommer jag
    Fredrik Ernstson

Kommentera

