Nästa möte är den 9/12 kl 17-19 A 440

Poster inbjudan pdf – sprid!

Nästa möte är den 9/12 kl 17-19 A 440

Vi kommer att få besök från det manliga nätverket i Borås som berättar om sin verksamhet. Vi planerar att ordna en konferens för manliga nätverk vid landets lärarutbildningar.

Mötet är öppet för alla intresserade!

Kvällens rubrik är annars ”Manlig pedagogik – finns det?”

Som vanligt ska det finnas utrymme att diskutera egna erfarenheter. Lästips:
Delegationen för jämställdhet DEJA – rapporten innehåller en sammanställning av pojkars och flickors skolprestationer. Skakande läsning (tycker Mats)

Anmäl dig under kommentar!

5 svar to “Nästa möte är den 9/12 kl 17-19 A 440”

  1. Pia Thimgren Says:

    Jag vill anmäla mig till eftermiddagen kring manligt nätverk den 9 dec.
    MVH
    Pia Thimgren

  2. gustavo nazar Says:

    Hej!
    Anmäler mig till den 9/11

    tack/gustavo

  3. Rasmus Says:

    Jag anmäler mig.
    /Rasmus

  4. Olof Borjo Says:

    Jag anmäler mig!
    /Olof

  5. Patrik Says:

    Jag kommer!
    / Patrik

Kommentera

