Vårens möte + facebook!

Vårens möten är:
21/1 B277
3/3 B277
4/7 C232
5/5 C232

kl. 17.00-19.00 med eventuella efterspel
Anmäl dig här under kommentar!

Rasmus och jag satt idag under lunchen och fundera på vårens tema. Vi tror att det finns utrymme för ett litet projekt som vi kallar ”kampanj”. Vad kampanjen ska syfta till tänkte vi hålla öppet men frågan om rekrytering är alltid aktuell. Filmer, affischer, musik ja ni anar!

Om ni blir medlem av facebookgruppen kommer ni att kunna följa diskussionerna och få inbjudningar till vårens möten den vägen.

Länk till Facebook

Den 9/12 träffade vi kamrater från Borås och det var ett mycket inspirerande möte. Planen är att genomföra en nationell konferens för manliga nätverk vid lärarutbildningar den 21/10 2010. Inspiration kommer i första hand från Norge – se länk

Nu återstår en del arbete med att söka bidrag och skapa ett spännande innehåll. Kom gärna med förslag!

Ett annat spännande möte den 17/2 med Roger Klint (Inbjudan)

6 svar to “Vårens möte + facebook!”

  1. Patrik Says:

    Patrik anmäler sig, åtminstone till mötet 21/1.

  2. Johannes E. Says:

    Den ständiga spammningen till studentmailen bröt ner mig till slut. Jag blev för nyfiken, men eftersom planering och framförhållning e inte min starka sida så gör jag som föregående talare och anmäler mig till mötet 21/1. Till att börja med.

  3. Rasmus Says:

    Välkommen Johannes. Jag kommer givetvis också. Det är skönt att ha något band kvar till skolan. Mats du fixar hembakat som vanligt?

  4. Christermagister Says:

    Jag kommer den 21:a

  5. Mathias Wallander Says:

    Kommer, om det går att lösa!

  6. Marcus Friberg Says:

    Jag kommer!

Kommentera

